Η Apple αγόρασε τη WifiSLAM, εταιρεία που ειδικεύεται στον προσδιορισμό θέσης σε εσωτερικούς χώρους.

Η Apple έχει αγοράσει μια μικρή εταιρεία τη WifiSLAM-IndoorGPS, που ειδικεύεται στον προσδιορισμό θέσης σε εσωτερικούς χώρους με τη χρήση Wi-Fi GPS τριγωνισμούς, σύμφωνα με την Wall Street Journal. Η συμφωνία ήταν αξίας 20 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πρόγραμμα αναμένεται να μπει συμπληρωματικά στους  χάρτες της Apple και να ανταγωνίστή με το  "Indoor Maps'' project της Google. Επί του παρόντος, το "Indoor Maps''  περιορίζεται σε τοποθεσίες, όπως αεροδρόμια, γήπεδα και εμπορικά κέντρα.

Η WifiSLAM καυχήθηκε ότι η τεχνολογία της...

θα μπορούσε να εντοπίσει τους χρήστες (και τους φίλους τους), με ακρίβεια 2,5 μέτρων και προσφέρει "step-by-step" εσωτερική πλοήγηση. Η Apple επιβεβαίωσε τη συμφωνία, αλλά είπε λίγα γι 'αυτό. Να σημειωθεί ότι η Apple αγοράζει  μικρότερες εταιρείες τεχνολογίας από καιρό σε καιρό. 
Η WifiSLAM προόριζε αρχικά την τεχνολογία της για να λειτουργήσει ως μοχλός από προγραμματιστές, τα κοινωνικά δίκτυα και διαφημιστές. Για παράδειγμα την κοινοποίηση ενός χρήστη που μπαίνει σε ένα μπακάλικο να βλέπει τις προσφορές ή κουπόνια που είναι διαθέσιμα.
 Η WifiSLAM αποτελείτε από πρώην υπαλλήλους της Google όπως ο Joseph Huang και πρώην μηχανικός  Darin Tay, μαζί με Nav Patel του The Shared Web. Οι επενδυτές είναι ο  Earthlink ιδρυτής Sky Dayton και άγγελος των επενδυτών Don Dodge, επίσης πρωην Google. Η Apple έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στη βελτίωση του προγράμματος με τους χάρτες της από το ντεμπούτο του το περασμένο φθινόπωρο, και το πρόγραμμα νίκησε πρόσφατα τόσο το Google Maps και ένα  crowdsourced πρόγραμμα που ονομάζεται Waze σε οδήγηση με βάση δοκιμή που διενεργήθηκε από το περιοδικό PC Magazine.

Σχόλια