Τα σενάρια συνωμοσίας ισχυρίζονται ότι το 4Κ δεν είναι τίποτα άλλο, από ένα τρικ των εταιρειών να πουλήσουν μεγάλες οθόνες, οι οποίες αποφέρουν και μεγαλύτερα κέρδη. Έχει αυτός ο ισχυρισμός βάση;
Εάν παρατηρήσει κανείς την εξέλιξη στην αύξηση των διαθέσιμων διαγωνίων, ειδικά την τελευταία τριετία, θα την χαρακτηρίσει επιεικώς φρενήρη.
Πριν μόλις μία δεκαετία, μία τηλεόραση 42 ιντσών αποτελούσε το όραμα!
Σήμερα, απλά την βάση. Την τηλεόραση του φτωχού! Τα νούμερα έχουν ξεφύγει και στα πλάνα των εταιρειών οι διαστάσεις γειτνιάζουν με τις 100 ίντσες.
Ποιος είναι πραγματικά ο λόγος πίσω από όλα αυτά;
Δεν θέλει και πολύ σκέψη. Το κέρδος!

Να σας πω κάτι απλό. Για παράδειγμα η Samsung, από την πώληση μίας 75άρας από την σειρά ES9000, βάζει στο ταμείο της, όσα θα έβαζε από την πώληση 50 τηλεοράσεων στις 32 ίντσες!
Δεν είναι φανταστικό;
Παλιά λέγαμε ότι εάν δεν έχεις ισχυρό προφίλ στις LED LCD δεν έχεις ελπίδες επιβίωσης.
Σε λίγο θα λέμε, εάν δεν πουλάς μεγάλες ίντσες είσαι τελειωμένος.
Είναι εύλογο άλλωστε. Μετά το μπάχαλο που έχει λάβει χώρα στην κατηγορία των 32 ιντσών, το κέρδος ανά τεμάχιο έχει σχεδόν εξαφανιστεί.
Η σανίδα σωτηρίας είναι να αυξήσεις την διαγώνιο. Και για να γίνει αυτό πρέπει να δώσεις δέλεαρ. Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά το 4Κ...
Ο ισχυρισμός λοιπόν έχει 'κάποια' βάση. Τις εταιρείες δεν τους ενδιαφέρει τόσο εάν έχει ουσία αυτό που αγόρασες, εάν νιώθεις γεμάτος, παρόλο που στα logo τους προσπαθούν να πείσουν για το αντίθετο.
Τους ενδιαφέρει απλά να αγοράζεις... Να καταναλώνεις....
Και μην αντιπαραθέσει κανείς, το γνωστό ποίημα 'εάν δεν μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης...' , διότι εάν τους ένοιαζε πραγματικά ο πελάτης θα είχαν υψηλού επιπέδου τμήματα service και το κυριότερο την πρέπουσα συμπεριφορά σε αυτά...
Πηγή
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου